هایپر یدک مهدی

بطور کلی سیاست مرجوعی و عودت و بازگشت محصولات خریداری شده به فروشگاه هایپر یدک مهدی تابع قوانین زیر می باشد:

1-سفارش دهنده با دریافت محصولات ارسال شده و امضای رسيد پستي، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت محصولات ابراز می نماید. درصورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی مرسوله و صدمه دیدن آن ناشی از حمل و نقل نا صحیح، مشتری می بایست از قبول بسته خودداری نماید. و مسئولیت نقص وارد شده به محصول بر عهده پست یا دیگر شرکت های حمل کننده کالا می باشد.

2-اگر مشخص شود نقص یا عیب محصول به علت قصور فروشگاه هایپر یدک مهدی است، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش به مرکز پشتیبانی مشتریان فروشگاه هایپر یدک مهدی اطلاع دهد و در صورت اثبات نقص و یا عیب، محصول مورد نظر را به آدرس فروشگاه ارسال کند تا تعمیر و یا جایگزین گردد. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت محصول، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی کند.

3-خریدار می تواند پس از تحویل سفارش، تا قبل از باز کردن پکیج محصول، حداکثر تا 2 روز کاری از خرید آن انصراف دهد. لذا باید ضمن اطلاع به فروشگاه از طریق مرکز پشتیبانی مشتریان نسبت به ارسال محصول با هزینه خود اقدام نماید. فروشگاه نیز موظف است پس از دریافت محصول در صورتی که پکیج آن باز نشده باشد، کل مبلغ آنرا به حساب خریدار بازگشت دهد.

با ما در تماس باشید:

09112695740

ارتباط از طریق واتساپ


ارسال ایمیل:

info@hyperyadakmahdi.ir

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • SKU
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • ابزارک
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
What are you looking for in Partdo?